нардеп микола лаврик: - колишній регіонал...
аптека: дорогі ліки & дешеві ліки
пограбували... міст
знов " за рибу - гроші... "
"коліщатий друг"
НАРДЕП МИКОЛА ЛАВРИК : КОЛИШНІЙ РЕГІОНАЛ...
На минулих виборах до Верховної Ради у нашому, Роменському виборчому окрузі першість отримав колишній губернатор Сумщини, бізнесмен Микола Лаврик, ( "Блок Петра Порошенка, а до того - регіонал) з результатом 21,5 % голосів - тернівці віддали за нього 29%. Він переміг тоді бійця-АТОвця, котрий воював на сході України проти сепаратистів-терористів, Олександра Бойка, за котрого проголосувало 20,7% виборців (26,3% тернівців.)
Після виборів депутат навідувався і в Терни, де провів прийом виборців ( на котрий прийшло загалом до десятка осіб ).( На фото- М. Лаврик, у середині).
Нещодавно у ЗМІ розповсюдилась інформація про захід , у котрому брав участь і наш депутат - подаєм її у короткому викладенні нижче.
Не дивлячись на протидію СБУ та деяких громадських організацій , одесити провели форум на підтримку створення в Одеському регіоні режиму "порто-франко". Позицію місцевих активістів зі створення вільної економічної зони в Одесі підтримали декілька депутатів Верховної ради, в тому числі і Микола Лаврик ( "Блок Петра Порошенка"). Як повідомляють інтернет ресурси, СБУ затримала 200 учасників форуму за "порто-франко" в Одесі за підозрою в сепаратизмі.
За словами нардепа Миколи Лаврика, ця організація вільних зон на території України - справа правильна. "Це дозволить активізувати експортний потенціал України", - пояснив він.
Один із сайтів з прокомуністичним душком опублікував матеріал в підтримку "руху", який насправді фінансується з РФ і як повідомляють деякі ЗМІ ,"Порто-франко" - є одним з пропагандистських напрямків, за яким російські сепаратисти намагалися розхитувати ситуацію на Одещині та півдні України.
Проект виявився провальним.
"Білі лебеді у небесах"
Загиблим, котрі віддали своє життя за УКРАЇНУ...
Це не минулий час, а нинішній...
А ми живемо...
Мажори жирують...
Вояки гинуть...
Україна одна..,
Вимір різний...
ГЕРОЯМ СЛАВА..!
Владі - ГАНЬБА !!!
ДИВИСЬ ВІДЕО...
Загиблим в Україні присвячується. .Білі Лебеді... -viktor1962
АПТЕКА: ДОРОГІ ЛІКИ & ДЕШЕВІ ЛІКИ
Нині кожен,від малого до великого, нині знає, що хворіти нині "задоволення" не з дешевих - ліки з кожним днем все дорожчають і не кожен може собі дозволити повноцінне лікування. Не секрет, що на цьому мають додаткову "копійчину" до заробітку лікарі, котрі вступають у відповідні відносини з фармацевтами і виписуючи рецепт на дорогі ліки та медичні препарати пацієнтам, направляють останніх у відповідні аптеки, де медикам "капає" певний відсоток.
Там, де є якась конкуренція аптекам ( як наприклад у Недригайлові, де їх до десятка) , там можна вибрати ліки з дешевшою ціною. Цього на жаль не скажеш про Терни, де одна аптека і відповідно ціни безконкурентні і інколи майже на чверть вищі ніж у райцентрі. Тож і доводиться землякам їздити туди, щоб зекономити якусь копійчину, хоча нині після відміни проїзних пільг пенсіонерам, котрі і є найбільшою категорією серед хворих, не надто і наїздишся.
Деяким чином цьому можна зарадити, знаючи, що дорогим лікам є більш дешеві замінники, котрі часом зовсім не поступаються в ефективності дорогим імпортним аналогам з ідентичним складом.
Зважаючи на низькі пенсії та доходи людям доводиться економити на своєму здоров"ї. До речі, днями у Польщі урядом було прийнято рішення про безкоштовні рецепти для осіб старших 75 років. Та то у Польщі...
Нижче подаєм перелік цих засобів, котрі можна замінити дешевими.
ПОГРАБУВАЛИ... МІСТ
Не одного разу до цього, місцевими "металістами" полегшувався новий міст через річку Терн. Спочатку це було викрадення електродроту між опорами через нього, потім зникла частина стійок для кріплення відбійника, а з часом любителі металу демонтували і частину відбійника.
Наступна черга прийшла до труб водовідведення на мосту.. Облаштовані вони таким чином, що знизу мосту чавунні труби були виведені з плит перекриття зовні, сантиметрів на 70-80. Саме ця частина труб і потрапила під молот руйнівників моста. Ним їх і можна відколоти від основи, що останні і зробили.
( На фото 1, котре зроблене декілька років тому труби водовідведення вказані жовтими стрілками. На фото 2, червоним зображено ту частину , однієї з труб, котру було відбито, а на малюнку поруч - схема розміщення водовідводу та варіант їх пошкодження). Для перегляду у більшому форматі- тисніть на зображення.
Коли було це вчинено - невідомо, але певно, що взимку, коли на річці тримався лід , на котрий можна було поставити драбину, з якої і робити відповідну справу. Водовідводів таких на мосту є 16, отже пожива "чавунних справ майстрів" склала десь у межах загальної довжини 12 метрів. Згідно розрахунків, це складає приблизно 400 кілограмів ваги. Знайшовши у неті ціну на брухт чавуну, (приблизно 2,5 грн. за 1 кг) вираховуєм, що зловмисники "намололотили" десь 1100-1200 гривень.. Чи не впленуть їхні дії на функціонування транспортної артерії злодіїв не турбує.
Якого чекати наступного нальоту на на міст далі - невідомо, адже на ньому ще є металеві перила, недокрадені стійки та відбійники...
ЗНОВ "ЗА РИБУ - ГРОШІ..."
У травні 2012 р., "Дика Слива" подавала інформацію про дивне оголошення, на одному із сайтів, про продаж котрогось із тернівських ставків площа якого складає 10 га. Як зветься той ставок, хто був продавцем і у чиїй власності (приватній (?) чи громадській) він знаходився - невідомо, хоча в оголошенні і вказувався номер телефону для контакту. Настільки реальною могла бути та оборудка , також не відомо. ( вказану інформацію можна переглянути за посиланням http://terny.ucoz.ru/news/ne_vse_pro_vse_43/2012-05-24-312
А вже у березні місяці ц.р. з"явилось нове оголошення, ( див. зображення) скоріш за все про цей самий ставок , але вже про здачу його в оренду за 20 000 гривень та й ще з 1о-ма гектарами землі. Детальніше інформацію можна переглянути за посиланням - http://olx.ua/obyavlenie/zdam-stavok-v-orendu-IDj40v0.html#3fed88bce1 - там-же можна написати на ел. пошту власнику оголошення повідомлення, з пропозиціями чи отримати номер телефону для спілкування...
Прочувши про це , один із тернівців висловився : "- ... Ліси у державній власності, але в оренді, ставки у громадській власності, але в оренді, лиш від земельної оренди деяка користь є селянину. А коли річку здаватимуть в оренду і головне кому?... Я-би взяв у користування пару сотень метрів..."
На фото - р. Терн. березень 2016 р.
"КОЛІЩАТИЙ ДРУГ"
Розпочався черговий весняно-осінній велосезон, хоча чимало земляків і крутять двоколесного друга і взимку, але загал розпочинає велоподорожі все-ж таки з настанням потепління. Скільки тернівці мають велосипедів, невідомо та "лісапетний батальон" сформувати можна, та і не один напевне. Підремонтовуються залізні "коні" і селяни вирушають за своїми справами. На селі, а тим більше чималому за площею, як Терни він є необхідною річчю у кожному обійсті.
Відстані бувають доволі чималими - наприклад, щоб доїхати з одного найвіддаленішого кутка селища до іншого ( з вул. Новий Виселок до Прикордонної) потрібно прокрутити не багато не мало, а рівно 8 км ( див. схему - цей маршрут виділено чорним кольором).
Та чи всі знають, що для велолюбителів є відповідні правила, як і для водіїв авто? Адже невиконання хоча-би найголовніших пунктів можуть призвести до травмувань і навіть трагічних випадків, що і бувало неодноразово у селищ, і із мешканцями за кермом вело.
Нижче ми подаєм виклад дорожніх правил (дещо скорочений) для велолюбителів, котрі варто прочитати,
Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).
Перед кожним виїздом перевіряйте справність гальм, перемикання передач і відсутність механічних поломок .
Намагайтеся уникати надто просторого й довгого одягу, щоб його частини не потрапляли у спиці, педалі й ланцюг. Надавайте перевагу максимально яскравому одягу — щоб бути помітним здалеку.
P.S. До речі, невеликий історичний відступ - на фото початку 1900 років, праворуч, зображені велосипедисти біля палацу князя Щербатова в Тернах - напевне хтось із рідні власника маєтку
ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ
(згідно Правил дорожнього руху від 26.09.2011 р.)
Велосипедист, що рухається проїзною частиною, є повноправним учасником дорожнього руху!
Вимоги до велосипедистів, що рухаються по проїзній частині:
1. Рухатися по проїзній частині на велосипедах дозволяється особам, що досягли 14-річного віку.
2. Велосипед повинен мати справні гальма, звуковий сигнал, бути обладнанимсвітловідбивачами: спереду білого, позаду червоного, по боках жовтогарячого кольору.
3. Велосипедисти повинні рухатися по крайній правій смузі проїзної частини, в один ряд (також можна їздити по узбіччю, яке може використовуватися для зупинки й стоянки транспортних засобів, руху пішоходів, мопедів, велосипедів не заважаючи пішоходам.
Виїжджати з крайньої правої смуги можна для виконання об’їзду перешкод (припаркованих машин, ям тощо).
4. Велосипедисти мають поступитися дорогою іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.
6. Під час руху по проїзній частині, перед зупинкою, перестроюванням, поворотом або розворотом велосипедисти зобов'язані подавати попереджувальні сигнали:
• поворот або перестроювання праворуч: витягнута права рука (мал. 1);
• поворот або перестроювання ліворуч: витягнута ліва рука (мал. 2);
• зупинка: піднята догори будь-яка рука (мал. 3).
7. Велосипедисти можуть перевозити тільки такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.
Велосипедистам забороняється:
1. Їздити, не тримаючись за кермо, знімати ноги з педалей.
2. Під час руху триматися за інший транспортний засіб.
3. Перевозити пасажирів, крім дітей у віці до 7 років.
7. Рухатися по дорозі в темний час доби без включеної фари й світловідбивачів.
8. Їздити по зустрічній смузі.
10. Буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.
Коли велосипедист стає пішоходом
Велосипедист, який не їде на велосипеді, а котить його, вважається пішоходом. У такому випадку на нього поширюються права й обов'язки пішоходів. У Правилах зазначена тільки одна відмінність велосипедиста, який котить велосипед, від пішохода: по проїзній частині пішоходи мають рухатися «по краю проїзної частини назустріч руху транспортних засобів», а велосипедисти, які котять велосипед, повинні рухатися «по краю проїзної частини у напрямку руху».
**************************************************************************************
|